Friday, February 2, 2007

VIP

Å henge ved datafixefolkene er skøy. Tilogmed bekreftet av Waldemar i dag.

Også gikk jeg rundt med ark. Hvor man skulle krysse av hvilke fag man skal ta. Til neste år. For det skulle leveres i dag. Og jeg bare jee. Også fikk jeg lyst til å gi det til en tilfeldig person og la dem krysse av. For jeg vil ikke gå noenting. Whatsoever. Allmenn er no driit. Så jeg sa til damen at jeg ville gå null. Også sa hun at jeg sliter. Og jeg bare jaa. Men så fikk jeg sånn fag som ikke stod på arket. Så jeg mener - jeg er majorly VIP liksom! For jeg får liksom ha det faget som ikke står der. Så altså får bare jeg velge det. Og blir den eneste i klassen i timene. TØFT!! Skal jeg si deg.du.dere.

Julie er kul.

3 comments:

Ruterknekt said...

Julie er dum. Som tror hun får et fag helt alene. :)

Maren said...

Tja.
Folk får strengt tatt egne fag på skolen min òg, men det er enten de som ikke kan norsk, bråkmakerne eller de med lærevansker.

Jeg tror du får det bra der, jeg, julie:)

Juliet. said...

Bestem dere daa. Er jeg bråkmaker, har jeg lærevansker, kan jeg ikke norsk eller er jeg bare dum?

:P