Tuesday, February 6, 2007

6. februar - bursdag.

Praktfullt.

Jeg er 17 år.
Kjip alder. Det kan være. Jeg burde forsåvidt blitt 18. Eller 20 for den saks skyld.
Men hvorfor ikke gjøre det gøy når man kan?

Jeg fikk krone. Takk. Marie, Rooney og Michael =)
Jeg gikk med den. Sånn hele dagen fra jeg fikk den. Sånn ca.
Frem til jeg kom hjem hvertfall.

Hadde den på spilletimen. Fikk smil-sjokolade av Stig.
Spillelæreren min altså.
Jeg tror kanskje jeg skal kalle barnet mitt Stig. For Stiger er hyggelige.

Dolly Dimples isbar var også stas. Og frokost på sengen.
Gaver. Og søsteren min lagde mat. Med lapp. Til meg.
Lat som om du er en bompi-bjørn!

Jeg var så overentusiastisk glad i dag at jeg ikke klarte å konsentrere meg ett sekund.
Det er lov.

Jeg gikk min egen vei i dag. Jeg tok bussen hjem alene.
Smil-sjokoladen made my day.

Glad? Alltid. Lykkelig? Jah.

5 comments:

Simbelmynë said...

Sånne dager er fantastiske:D Gratulerer med dagen forresten!

Anonymous said...

Er litt sen tute, men gratulerer med gårsdagen!
Smil-sjokolade ruler! og jeg møtte en stig i dag, men han var ikke sååå fantastisk:S

Trine Elisabeth said...

hmm, vet ikke hvem du er... Men GRATULERER MED DAGEN SOM VAR!!=)

Juliet. said...

ooh jee! TAKK alle dere som jeg ikke vet hvem er! Venner av maren? vill gjetting liksom. Kanskje vi møtes en gang.

Smil-sjokolade er in. merker jeg. det er DEN nye tingen. hihii. To av to Stiger jeg kjenner er hyggelige og kule =D ..jeee!

- Juliet.

Anonymous said...

Ehhh. *kremt* radiohode har... ehh... flyttet *kremter noen ord om gammel adresse i bloggrollen* :-)