Sunday, February 11, 2007

Too Many dilEmmas.

Jeg sovnet. I går. Jeg var på msn. Folk snakket til meg. Jeg sov. I noddy sin seng. Hun hadde den beste kommentaren på msn. For hun jobbet. Også kom hun hjem. Også sto hennes data på kjøkkenet.

Noddy sier:
er du på rommet mitt?
Noddy sier:
du sover du.

Jeg husker ikke så mye. Jeg tror hun var innom her. Jeg sov.

Men nå er jeg litt sånn dilemma føler jeg..
For det er kgb-kompani audition. kl 11. og det åpner 10 der. for registrering og oppvarming. Og jeg våknet halv ti. Og bussen gikk og dro.
Hvis jeg skal. Må jeg ta ti over ti bussen. Da er jeg der sånn ti over halv eller no. 20 min før auditionen starter.. Jeg kommer ikke med. I kompaniet. Men man lærer vell masse av å dra på audition. Også driter man seg ut...jeg vet ikke om jeg skal dra. Jeg vil snakke med noddy. Hun sover. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

Det er morsdag.


--------------------------------------------------------------------------------------------

Okejj. Så jeg dro ikke. På auditionen. Sorrey folks. Jeg burde vell dratt. Men jeg klarer ikke ta avgjørelser. Jeg er jævlig ubesluttsom. Spør mishmash.. Så det endte med at jeg ikke rakk bussen.


Hvorfor jeg burde dratt på audition:
- Lærer masse om å være på audition.
- 0,1% sjanse for å komme med. Hvis jeg ikke drar er det 0,0% sjanse.
- Da blir det ikke like flaut å dra til neste år.
- Da har jeg hvertfall prøvd.

Hvorfor jeg ikke burde dratt på audition:
- Jeg driter meg ut.
- Jeg kommer ikke med uansett.
- Folk spør om jeg kom med.
- Jeg kjenner alle de andre som er der.
- Jeg kan dra til neste år.


Konklusjon - jeg burde dratt. Men jeg gjorde det ikke..

Også drar jeg om et år. jeg MÅ. menjaa. det blir flaut. da er jeg 18! MEN. om et år - er jeg 18!!
jeg burde dratt i år. menjaa. lalaa.


Just wait until Big Julie rules the world.- Jarvis Cocker

-----------------------------------------------------------------------------------


Derfor sitter jeg i senga til noddy. Og spiser sjokolade. Og hører på Jarvis Cocker cden min. Som jeg kjøpte i går. Jeg brukte alle gavekortene i går.

Jeg fikk meg:
Jarvis Cocker - Jarvis
The Magic Numbers - The Magic Numbers
Håkan Hellström - Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg
Brendan Benson - The Alternative To Love
Rosa veske fra Accessorize

-----------------------------------------------------------------------------------

No comments: