Saturday, February 10, 2007

Kaos.

Tredje kopp med te. Klokken er mindre enn elleve. Fullt våken. Fullt mett.
Jeg vil blogge om i går.

Vinteraktivitetsdag. Altså - skulkedag.
Selvfølgelig visste ingen i familien om det. Så jeg latet som jeg dro på skolen. Tidlig.
Sandvika tidlig om morgenen kan være litt øde. Null er åpent. Folkene er på bussssssssstasjonen.

Vandringen ble dermed en smule kjedelig. Helt til jeg fant endene som sov i vannet. Fascinerende skapninger. Fuck a Duck.
Den ene anden våknet. Så våknet alle de andre samtidig.
Fascinerende skapninger.

Jeg vekket folk-. Jeg var visst litt morgenFUGGEL. Første gang.
Star Wars. Jee. Brownies! mylittlepony sangen på hjernen. HAH.
Jeg tok bussen litt sent tilbake. Og på vei hjem tok jeg en liten shoppingtur i sandviken.
(a-endinger skal vi ikke ha noe av lengre. hehe)
Juliet i sandvika funker svært dårlig. det er ikke sunt.
Også var jeg jo innom butikken og kjøpte mat til sånn 20000 folk.

Jeg var hjemme litt over 18..en time til folk skulle komme. Fook. Folk var sure (les mor var sur). Litt skriking og krangling der jaa. Og svært så effektiv rydding fra min side.

Jeg var da ikke heelt klar. Da folkene kom. Jeg hadde på meg pysj. hahh. Men mine venner er svært ansvarsfulle flinke og effektive og titusenganger bedre enn meg på alt sånn. Hvaenndeter. Så spillerdåse og mishmash fikset og ordnet med brownies og pølser og pizza og alt det der. hihii. ELSK på mine venner =D

Det kom fler. jee. daviininakaffevicpicrooneyjentendanseløvenmiininuzpuzkrisslucyboymcdonaldssarkasmesunniijoul.
Faen hvis jeg har glemt noen. Jeg har verdens dårligste hukommelse.
Da vi hadde vandret litt rundt og funnet to mennesker som ikke heelt visste hvor de var og skulle, kunne folk bli venner. jee. Det var de ikke såå flinke på. Alltid hele tiden. hihii. men det gikk da bedre etterhvert :)

-----------------------------------------------------------------------------------

Hva skjedde? et sammendrag.
spillerdåse lagde brownies.
mishmash lagde pølser.
jeg skiftet.
noen lagde pizza.
noen satt på dataen jee!
noen spilte på det elektriske trommesettet.
jeg dro med to på leting etter to.
jeg fikk gaver. alt var fiint!
jeg drepte noen blomster (ikke forvent bedre hvis det er hjemme hos meg..!)
folk ble venner etterhvert.
jeg har kule venner. ELSK PÅ!
jeg tror det gikk bra.

---------------------------------------------------

Jeg er verdens dårligste til å planlegge.
Ellør. Sarkasme sa:
Det er ikke det at du er dårlig til å planlegge. Du bare gjør det ikke.
Det er nok sant. Jeg planlegger ikke..

Mishmash. Mcdonalds. Spillerdåse. Englene mine :)
De er ansvarsfulle og flinke og alt sånn. De hjalp masse. Og ryddet og fikset og ordnet.
Takketakketakk.!

spillerdåse bodde hos meg. Det var superkoos.
Familien kjeftet på meg fordi jeg aldri går og legger meg.
For jeg sover aldri. Stakkars spillerdåse. Det kom en ny plan:
Folk kan overnatte hos meg hver natt!
For da MÅ jeg gå og legge meg. For andre mennesker trenger søvn!
Også får jeg sove også. For det er så deilig å sovne til at folk snakker.!


Noe av det koseligste jeg vet nemlig:
- Sitte i sengen til noddy.
- Sovne til at folk snakker (takk spillerdåse ELSK på deg)

-------------------------------------------------------------------------------------------

Kaos;
det er salg på tamagotchi. jeg skal ikke kjøpe tamagotchi. jeg elsker maren.
Midt på natten. Vi har en million pølser og all slags annen mat. Ca null ble spist.

----------------------------------------------------------------------------------

Ting som ble sagt:

Da mamma fant ut hvor masse mat jeg hadde kjøpt og hvor mye som var igjen..
"Julie? Du liker jo ikke pølser!?"
To sekunder etterpå når hun ser hva mer jeg har kjøpt..
"Hvorfor kjøpte du gulrøtter?!"

j: "Går det bra?"
vnm: "Nå så. Vil du ha fanta?"

1 comment:

Ruterknekt said...

Serr. SERR! Du glemte meg!!!!