Thursday, February 15, 2007

Jævlafittefaensamøbetryneskole!

I dag. Jeg har glemt masse av i dag.

Jeg tror det var noe med en matteprøve. Som gikk merkelig. Også soste jeg rundt i gangene. For jeg visste da virkelig ikke hvor jeg skulle henn. Også hadde jeg altfor masse mange ting å bære på.

Og så...var ikke kristine der allikevel.

Og noe alle bør vite:
Jeg er litt opprørt. For waldemar var slem i dag.

Jeg gleder meg til London. Men jeg har femtenmillionerformange ting jeg må gjøre. I morgen. Faen. Skap.

Og folk maser på meg. Fittefaenfolk! Vi snakker foreldre. >.<
Så nå fyller jeg vell ut litt søknad drit med den nye rosa pennen min.
Jeg fikk den. av landskapet. djuice.! rosapennen er fin.

Men jeg får lyst til å gå og henge meg.
Skoledrit.
Eller.
Fittefaenskapsjævlafuckahoreamøbetryneskoledriit!
Kanmanvellsi.

(neida, vi elsker nesbru. bare ikke akkurat sånn veldig mye akkurat nå. men ikke bli redde da barn. store ord for store barn, så voks fort!)

2 comments:

Simbelmynë said...

Huff ja. man har alle sånne dager som bare er satt på hodet, og hvor ingenting funker som det skal. Men det går alltid oppover fra sånne dager:D

Trine Elisabeth said...

se positivt på det og simbelmynë sa det meste!