Thursday, February 1, 2007

Smile, it's contagious..

Første jeg hører fra mads i dag. som roper ut i klassen...
"Jeg er faen meg ikke gal!"
neineii. ikke i det hele tatt duu.


Jeg smiler. Waldemar kjenner meg visst...lalaa. HEI!!
Julie: Heiiiiiii =D
Waldemar: Hallo. Går det bra?
Julie: jaaaaaaaa. (smiler psyko overly majorly fake smile stort smil craizi som vanlig)
Waldemar: Jaok. For jeg kjenner deg. Du er sånn som smiler uansett om du er glad eller ikke.
Julie: Åh. Det kan være.
Jee. Waldemar passer på, han =)


Rooney besøker bloggen:
Hei alle sammen, Hilsen Runi! <3


Jeg lette etter discmanen min, for jeg skulle liksom låne den bort.
Jeg fant:
- Øredobbene jeg elsket for to år siden
- Engelskboken jeg lette etter på tirsdag
- En klassisk-sko

Jeg finner fremdeles ikke discmanen min daa..

No comments: