Saturday, February 24, 2007

Julie T - drumsticks!

...er back on track fra LONDON!

Weee! Perfekt genialt superfantastisk strålende herlig!
Dans. Musikaler. Sight-seeing. Madame Tussauds. Hard Rock.
Shopping.

Dette har jeg kjøpt den siste uken:
10 cder (Kasabian, Kasabian, HipHopEvolution, Jeff Buckley, Jeff Buckley tribute, Scissor Sisters, Flogging Molly, Vines, DaftPunk, WeWillRockYou)
5 dvder (Garden State, Hard Candy, Little Britain, When Harry Met Sally, Kisskissbangbang)
1 par myke jazzsko
1 par hiphop/jazz dansesko
1 ballettdrakt
1 brun joggebukse
1 svart bukse til å danse i og sånt
1 olabukse OMG
1 Pineapple drikkeflaske
1 stor Pineapple "Survival of the fittest" singlet
1 body glitter ting som smaker cosmopolitan(!) HAHA
1 par trommestikker
1 Happy Hippie shower gel
1 Flying Fox shower gel
2 bokser Jelly Babies
2 Skittles poser
1 Malteser pose
1 teaball med hjerte på
1 pose Coconut tea
1 hjerte smykke
4 par øredobber
1 caps-ish greie
1 Hard Rock pin
1 Hard Rock magnet/flaskeåpner (jess!)
3 blader
2 musikal brosjyrer
1 Starbucks After Coffee gum
4 par vanlige sokker
1 par lange sokker
1 par ballerina-sokker
2 singleter
8(?) t-skjorter
3 gensere/jakker
1 Coulour me piggy moneybank
En haug med basic undertøy fra H&M
1 kjole
1 genser/topp ting som er kul
1 par solbriller
1 veske
1 vintage hippie koffert
1 speil

sånn ca...


"YEAH! ...ish"
"That looks great! ...ish"

3 comments:

Maren said...

Hurrahurrahurra, velkommen hjem!! :D
Jeg trodde du kom hjem i morgen?

Åå..! Jeg antar du nå er lutfattig? Men wow!
Jeg vil hjem til deg og se på det du har kjøpt!
Inviter meg! Ja!

Simbelmynë said...

Du har kjøpt mer en hva mitt komplette klesskap inneholder, er du klar over det? Så du har med andre ord hatt det totalt fantastisk. Så fint..

Juliet. said...

Vell. Øhm - man kan si det sånn at jeg, julie, ikke tør å sjekke kontoen min. Og håper jeg ikke har brukt opp pengene jeg fikk til å kjøpe nytt månedskort. jee. oops!

OG - selvfølgelig - ALLE er invitert hjem til meg for å se hva jeg har kjøpt =D kom,kom.

Jeg merker at jeg har kjøpt ganske mye. nå hvertfall. for nå skal jeg rydde.....

- Love, Juliet.