Tuesday, February 13, 2007

Unnskyld.!

Jeg glemte Mads. Så...HEIII MADS!! =D
Bli glad! jeeee.

Norge er et kaldt land.

At det er 18-års grense på Rockefeller og JohnDee suger.
Stig er enig. Det diskuterte vi i dag. Og at jeg skal til London. jeee!
Det om at jeg snakker halve spilletimen min er sant..kan man si.

Og ellers? Så har jeg vondt jævlig mange rare steder uten at det skal bry noen. Jeg vil se dansefeber hos lucy, håper bare på en måte å komme meg dit og tilbake, og det irriterer meg at folk ikke er på msn 24 timer i døgnet.

Også er det litt kult at faren til mads skal forandre verdenskartet og at ikke alle kan på/i selv om de er voksne. Så kan vi barna fortsette å si "i Bekkestua" og "på Sandvika". Lurer på om Bekkestua er en øy og Sandvika er et land. Ettersom Australia tydeligvis er en øy og New Zealand er et land og det heter på Australia og i New Zealand!? hahaa. fin historie mads. familien din er ca like rar som min.


Dagens kommentar:
"Julie. Du vet."
..."Du kan få så sinnsykt mye bedre!"


(ps. jeg har lagt merke til at det at jeg ikke snakker så mye om meg, fører til at jeg blir et veldig omdiskutert emne. herlig.)

No comments: