Wednesday, February 14, 2007

McValentineswhatever.

McMøren har bloggepause denne uken. Så jeg påtar meg retten til å blogge om hennes liv i tillegg til mitt eget.! JEE! Ettersom hun i går påtok seg retten til å være min tvillingbror, og så trakk seg igjen da hun fant ut at bare fordi hun var tvillingbroren min, betydde det ikke nødvendigvis at jeg var gutt jeg og...

Men jaa. Marens drøm:
"Okei. Jeg skulle altså gi deg bursdagsgaven din, som viste seg å slettes ikke være noen tomagotchi, men en høyst levende og veldig selvsentrert hamster, som okkuperte speilet ditt og sang "I'm totally cute and stuff"! Og så ble du kjempesinna, for du MÅTTE jo ha speilet ditt, for hvis ikke kunne du ikke bestemme deg for hvilken hatt du skulle bruke. Men da sa jeg at "jammen, kan ikke davina si hvilken som er finest, da?" og du bare "ehhh, nei? for jeg bærer jo davina til skolen hver dag, og hvis davina ikke er i sekken min, hvem skal DA være der?!"
og jeg bare "PETTER! PETTER kan være i sekken din!" Og du bare "JA! Den er grei, kult!" Men så er petter mye tyngre enn davina, for davina er jo tross alt tynn jente mens petter, tynn til tross, er gutt og derfor veier mer. Og da kom mads og sa at det var urettferdig at du bar petter hvis du først skulle bære en gutt, og nå ville han ikke gi deg valentinskort likevel, for nå var han sur. Og da ble du sur, og da ble isa sur, og da ble jeg furten."


Også skal jeg hilse fra rooney, for da blir han så inderlig glad.
Siden det er Valentinesdagen. HAHA. som om det makes any difference whatsoever!
Men så fikk vi kjærligheter på skolen da. Og nå kom jeg nettopp på en ting.
HVAFAEN skulle jeg med å ha med hele fruktfatet på skolen når jeg strengt tatt bare har spist en banan, en kiwi og et eple. Og en kjærlighet da!

Og hvis noen lurte - siden det er HAPPY VALENTINES allesammen. Skal jeg gjøre en hel haug med spesielle ting i dag.
Hahaa. trodde du det, kanskje!?
Jeg skal på dans.
Også skal jeg sende mld til mishmash, for jeg tror kanskje jeg er liiitt usikker på hvem det var jeg skulle overtale til å ta henne med ut, og det blir litt flaut hvis jeg sier noe til feil person...!

2 comments:

Simbelmynë said...

En klassisk Maren drøm:P.. har hørt en del av de totalt ulogiske greiene før. Hun er heldig som husker drømmene sine.

Du er forresten flink til å skrive:D

Juliet. said...

Hahaa, jaa!

Og masse takk! Jeg blir overlykkelig glad og sånn hver gang noen kommenterer bloggen min! =D

Også sa du at jeg var flink til å skrive OGSÅ. jeg mener - woooow!

Takker og bukker, nikker og neier
- Juliet.