Monday, February 26, 2007

Filosoferier

Jeg fikk en tanke. Som sa at jeg trenger fler venner hele tiden. FORDI!

- som jeg sa til maren:
nei glem det her. jeg bare kopierer masse av samtalen jeg.


Julie T - drumsticks sier:
maren!!!!!!!
Maren sier:
DETERMEG
Julie T - drumsticks sier:
tamagotchien sover og jeg kjeder meg.
Maren sier:
Jizez.
Maren sier:
Vekk GeGod, da!
Julie T - drumsticks sier:
ække det litt ...slemt=
Julie T - drumsticks sier:
?
Julie T - drumsticks sier:
faen. det går ikke
Maren sier:
HHHAHHAHHAHHHA
Maren sier:
jeg forguder deg.
Julie T - drumsticks sier:
øh- meg? jo takk og. hvorfor...?
Julie T - drumsticks sier:
åhnei. mamma har puttet sukkeret i en rar beholder. så nå kommer alt til å gå rett til helvete.
Julie T - drumsticks sier:
Maren sier:
ehe?
Julie T - drumsticks sier:
jaaH! i stedet for at alt legger seg i en fin liten klump, sprer det seg rundt overalt og fucker opp enn ellers helt grei verden.
Julie T - drumsticks sier:
ish
Maren sier:
?
Julie T - drumsticks sier:
er du forvirret=? nå blir jeg forvirret!
Maren sier:
du er så.. mye!"
Julie T - drumsticks sier:
hææ?
Maren sier:
som en... rosa marshmallow med lydforsterkere. Vanskelig å ikke elske, men også litt... mye. Ikke at det er negativt, kun en konstatering.
Julie T - drumsticks sier:
hm
Maren sier:
Julie T - drumsticks sier:
du kunne det godt vært litt mer av noen ganger. men du er bedre enn mange andre. det som er kjedelig med å være meg noen ganger merker jeg er at jeg aldri finner noen som er like mye hele tiden.
Maren sier:
det var søtt sagt.
Julie T - drumsticks sier:
hvis du skjønner noenting av hva jeg snakker om. også tror jeg du sikkert ikke bryr deg så masse. men jeg har aldri brydd meg om at om folk bryr seg. nå forstår jeg egenlitg ikke hva jeg har sagt heller.
"Det som er kjedelig med å være meg noen ganger merker jeg er at jeg aldri finner noen som er like mye hele tiden." sier:
h
"Det som er kjedelig med å være meg noen ganger merker jeg er at jeg aldri finner noen som er like mye hele tiden." sier:
du er BEST
Julie T - drumsticks sier:
men i dag sa rooney at jeg har blitt roligere. også tenkte jeg det er sikkert bra. men så vet jeg ikke allikevel. for det er så kjedelig å være rolig noen ganger også blir jeg litt redd for at jeg har mistet meg et sted på veien. også skjønner jeg ikke hva jeg er og hva som skjer rundt meg. ikke at jeg gjorde det før men noen ganger nå går ting fortere enn meg og før gikk jeg alltid fortere enn
Julie T - drumsticks sier:
allting annet. og nå snakker jeg fortere enn ejg tenker så nå er jeg blitt schitzo også.
Julie T - drumsticks sier:
men det har jeg kanskje alltid vært. jeg har aldri tenkt. før jeg snakker. mer ker jeg.
"Det som er kjedelig med å være meg noen ganger merker jeg er at jeg aldri finner noen som er like mye hele tiden." sier:
Snakke før man tenker er fint. Tenke før man snakker er oppskrytt.
Julie T - drumsticks sier:
ahaa. men jeg har endt opp i en del rare situasjoner på grunn av min ,manglende evne til å tenke. så da tar jeg det som at du blir med på nesbrurevyen i morgen.
Julie T - drumsticks sier:
hahahaa. wow. du sitaterer meg i nicket ditt.
"Det som er kjedelig med å være meg noen ganger merker jeg er at jeg aldri finner noen som er like mye hele tiden." sier:
ÅÅÅ
"Det som er kjedelig med å være meg noen ganger merker jeg er at jeg aldri finner noen som er like mye hele tiden." sier:
det vil vil vil jeg!



også var det det her da:

Julie T - drumsticks sier:
jeg HATER gamle mennesker
Maren sier:
å?
Julie T - drumsticks sier:
med fordommer og dumme korttenkte meninger!
Julie T - drumsticks sier:
som er stae som en annen gribb
Julie T - drumsticks sier:
som ikke tar seg to sekunder til å høre på logiske eller fornuftige argumenter
Julie T - drumsticks sier:
Julie T - drumsticks sier:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Maren sier:
irriterende.
Julie T - drumsticks sier:
ghaaa!!!!!!! nordmenn skal visst ikke gå til rumenske leger. det skal bare innvandrerne. og alle leger er bare ute etter penger og hele verden er noe faenskap og alt var bedre før i gamledager, og ingenting er som før.
Julie T - drumsticks sier:
og jeg takker min mor for at hun ikke er som sin mor og håper jeg selv er mer som min mor enn hennes mor, for dama er schprø-. veldig hyggelig, snill og lager herlig mat, vasker ordner og fikser opp, MEN dama har fordommer.
Julie T - drumsticks sier:
okej. takk for meg. jeg måtte få ut litt aggresjon her nå bare.
Maren sier:
jaha
Maren sier:
og hvorfor har du blogg igjen..?
Julie T - drumsticks sier:
oja! FAEN
Julie T - drumsticks sier:
det hadde jeg glemt.


Jeg får en fornemmelse for at jeg snakker for mye.

1 comment:

Simbelmynë said...

Det var forhåpentligvis ikke meningen at man skulle få noesomhelst logisk ut av det der:P? I så tilfelle har jeg mislykkes...