Wednesday, February 28, 2007

1. mars

Nå som IB-søknad er trygt levert i hendene til søte gamle pingvin-Britt, setter vi oss ned med en kopp kokoste fra Covent Garden og tenker ett år tilbake...

1. mars er som mange vet fristen for å søke til videregående. Og for ett år siden gikk lille juliet i tiende og skulle søke for første gang. En svært så avgjørende viktig hendelse i følge de fleste.

Og jaa. juliet har en liten tilståelse. For ett år siden satt juliet våken hele natten og gråt. jee. fuck >.<

ghaa. Vennene mine hadde varierte meninger.
Jeg fikk melding som sa:
"Julie! Ta til fornuft! VELG MUSIKK!"
Takk skal du faen meg ha.

...haha. neida. jeg byttet ikke, det gikk bra. takket være Åsegåse. og fler da.
fikk blant annet:
"anti angst"
fra ingrid =)

jee. men jaa. det var jævlig. et stykk jævlig natt.
Og derfor er jeg så inderlig glad nå. For nå går alt bra. ish. hvertfall. men null stress når det gjelder søking, sant :D
For juliet har levert! fiks ferdig, null mer jeg kan gjøre.!

Og jeg skal sove. GODT! og juliet gråter ikke.

1 comment:

Simbelmynë said...

Jepp, det er skitt å måtte søke når man ikke vet hva man vil. Jeg vil søke IB til neste år... Men først må jeg jo altså overleve året som kommer:S Bah...