Wednesday, March 28, 2007

Per, du lyver! Nei, jeg gjør ei. Mitt navn er da virkelig Juliet!

Noen som husker at jeg sa jeg skulle til ida og døgne? Vi snakker PRØVE å døgne. Jeg skrev prøve å døgne. okaj?!

For det gikk da virkelig ikke.

MEN - Jeg blir helt amazed over mine evner til å lyve og overtale folk(tenk mamma) til å la meg gjøre det jeg vil.

Dessverre sovnet ida kl 1. Jeg leste høyt fra samfunnsfagspensumet, aldri øvd så masse og effektivt. Jeg var våken til kl 4. Det ble litt kjedelig. Ida våknet hvert 5 minutt fordi jeg bråkte, men allikevel. Det finnes grenser for hvor mange timer jeg klarer å underholde meg selv...! Hvis jeg skjønner noe av mobilen min en dag, bilder mms også videre kan dere få se dokumentasjon på hva jeg drev med... :P

Og slapp av. Det var bare å lage ord med bokstavkjeks! HAHAA. Suckers.

Og diverse lydlager greier som ida våknet - HVAFAEN!? er det du driver med, julie? - oja. jeg lager lyd jeg. sorreyyy! tenkte ikke så mye over det...weeeeee!

1 comment:

Simbelmynë said...

Bokstavkjeks?!? Hurra! De er gode, og artige:D