Monday, March 5, 2007

Happy Tree Friends

I'm a Tamagotchi.
So tell me that you love me!

Det er for mye drama i verden.
Nå for det være nok. Tenker jeg.
Hvorfor kan ikke alle bare gi litt faen?

Ta det med ro. Relax a little.
Gjør det du må. Take a chill pill.
Så får det gå som det går. Og sånn gikk det og det var synd.

Så er det bare å slutte å syte. For jeg bryr meg ikke.

Nei. Holdkjeft'a! Jeg har lov til alt. Jeg er dramaqueen =)

---

LO-mannen = Olav = Lars-Olav = LaserOlav = LO-mannen

LO-mannen: Det er liksom ikke en person som går rundt og sier ELLO, ELLO!

(LO, LO)

Juliet: Ha det, LO-mannen!
LO-mannen: Ha det...skole-jenta!

=D

2 comments:

Simbelmynë said...

franskmenn sier 'ello, 'ello... kanskje mest fordi de ikke kan uttale h'er, men likevel... er LO-mannen fransk?:P

Maren said...

"Ta det med ro. Relax a little.
Gjør det du må. Take a chill pill.
Så får det gå som det går. Og sånn gikk det og det var synd."

Jeg kjenner jeg ble litt glad i deg nå.