Tuesday, March 27, 2007

høh?

Må bare si - hvis det ikke hadde vært for maren tøseløse(pøseregn, jeg vil ha litt regn!), hadde jeg ikke vært blogger.
Jeg prakker alt av (prikkprakk)snakk på maren. Og maren sier alltid - blogg, juliet, blogg. Så jaa. Ikke at det er noe å takke maren for sikkert, for i stedet for å bare plage én, plager jeg en hel liten bloggeverden med enda en unyttig blogg. Men da har jeg kanskje bare 99% behov for en psykolog eller no sånn psyko ting enn ellers, og virkelig, er det noe jeg hater, så er det at folk stiller meg spørsmål, så jeg er glad jeg kan leve på/med denne 1% bloggetinggreia.

også driter man litt i forrige avsnitt...?

Tallinn:
- SOL! for første gang.
- Fulle finner. som jeg tilfeldigvis er i slekt med...
- Nazinoddy - nesten null shopping.


nå skal jeg prøve å komme meg til ida og døgne.

No comments: