Saturday, March 17, 2007

Du har 5 minutter på deg!

Ting jeg føler for å si som ikke har blitt fortalt til verden:

Torsdag - På torsdager har jeg 1 1/2 time klassisk før jeg en halv time senere har 2 1/5 time spilling.

På torsdag tok det meg et kvarter å få betalt for billett til Nasjonalballettens "Romeo & Julie"-forestilling, som jeg da skal på en fredag i april med andre fra dansingen min, så ikke fullt så overraskende, kom jeg nok en gang for sent til spilling. Og der lå alle trommetingene som et sabeltanntigerrot.

Eirik: Julie.
Juliet: Ja. Hei.
Eirik: Vi skal spille gjennom sangene. Så du må sette opp trommesettet.
Juliet: Åh. jaaaa. okej.
Det visste jeg jo da på en måte...
Eirik: Du har...5 minutter på deg.
Åh faen.

Joda. Det gikk fiint.
Juliet kan sette opp trommesett på 5 minutter =)
ish.

---

Fredag - Teaterdans. Det jeg har tenkt om teaterdansen i det siste, er at jeg mest sannsynligvis ikke hadde klart hovedrollen for jentene - kjerringdamen - men at jeg muligens hadde sjans på hovedbudeie tingen. Videre har vel de fleste tenkt at HC var sikret å være en av dem som alternerte på kjerring-rollen. Og gutta skulle jo selvsagt alternere på hovedfyren, som også endte som den eneste fyren, siden ingen ville være fiskere. I går sa merete at hun skulle sette hovedrollene den dagen. Alle bare wow. For en hovedrolle er alltid skøy.

Merete: Jaa, da har vi selvfølgelig gutta som deler på rollen som mannen. Og som kjerring vil jeg ha...julie.
Hvafaen!?
Og HC.
Woow. prestasjonsangst?
Også som hovedbudeie vil jeg ha marie.
...
Så da skal vi ha to par som har halvparten av forestillingene hver. Og så alternerer dere. Så ja. Da kan Julie være kjerringa til André,
what? kødder du! hahh. lite ikke flaut da duu...
også er du, HC, med Jaran.
fantastisk.

Så. Det var vel egentlig celebration time. Og jeg og HC har snakket sammen. Kanskje det ikke blir som det blir. Jeg er ikke halvparten så god som HC. Hvordan i helvete fikk JEG den rollen!?
Jajaa. sikkert fordi jeg ikke er bærumsberte. jeg driter litt i det. så det er vel sikkert derfor..

Men ble det noe av julies lille celebration mon tro?
NOPE.
Ina, som jeg hadde planlagt å dra til. Men så skulle ina plutselig ut på middag. jee fuck.

- Jeg sovnet dermed på sofaen 21.30 ca.
- 23.30 eller no ble jeg vekket. Jeg gikk opp og inn på rommet. La meg i senga.
- Våknet 6.30 av vekkerklokke.
hvafaen? det er lørdag.
lyset var på, jeg hadde klær fra i går på, og hadde linser fra i går. ash
tok ut linsene, skrudde av lyset, skiftet halvveis til pysj. la meg. sovnet.
- Våknet 9.30

Jeg sov nesten 12 timer i strekk.

2 comments:

Simbelmynë said...

Gratulerer med rolletingen! jeg misunner deg skikkelig når det kommer til sovingen, er trøtt!

Juliet. said...

Ooh, takk =)

Det var deilig! I grunn.