Tuesday, March 20, 2007

I det juliet plutselig vandret rundt i drømmeland...

Jeg sovnet. på STUEGULVET! lalalaa.
Og det rare (nei, ikke at jeg sovnet på stuegulvet, det er normalt!? hva slags verden lever dere i!?) er at jeg husker hva jeg drømte. Og det var litt småfreaky merker jeg.

For jeg husker at det var vann. Også er jeg usikker på om det var inne eller ute. Men masse folk badet. Jeg holdt på å drukne. Også hadde jeg så sinnsykt ustyrtelig vondt i hodet. Også var det så deilig. Å drukne. Å bare gi opp. Ikke kjempe imot. Bare bli glemt. Jeg husker at jeg tenkte at det var greit. Å drukne var helt greit. Det gikk fint nå. For da kunne jeg bare slappe av og ikke tenke.

Og så våknet jeg av at det ringte på døra - også tenkte jeg hvafaen!? fordi jeg lå på gulvet på stua, vi fikk gjester og jeg måtte reise meg og late som om jeg ikke hadde sovet, og fordi drømmen var rar. hvorfor i all verden ville jeg drukne?

.-

Senere kom rooney og davii for å se dansefeber som nesten er ny fast gjeng. Marie er for god. Hun ble så flink til å danse at hun nå går et kurs høyere nivå, og altså samtidig som dansefeber=(
Vi stekte pannekaker etterpå. Også ble det jo litt backstreetboys da.

Davina og Rooney hilser: Yo <3 Hei n' Peace!

---

juliet har nå fått seg facebook. jeg gir opp alle de DUSTE mailene. derfor.

2 comments:

Simbelmynë said...

sovne på stuegulvet? åhh.. det høres fantastisk ut! La meg sove..

Anonymous said...

hei <3

så søtt! du er så snill du, julie