Thursday, March 15, 2007

blogg. juliet, blogg.

Jeg! tror jeg er en av verdens beste til å overtale folk!

Sånn helt seriøst. Jeg fikk nesten Sebastian (som ikke er en veldig god venn nei, vi hater hverandre litt ganske) til å komme til marie på nyttårsaften. Fordi hun ville at han skulle komme. Og ingen av vennene hans var i nærheten av å klare det. Dessverre (mer eller mindre hvertfall...) fikk han ikke lov :P

MEN. i dag. klarte jeg å nevne for mamma det med å være vertsfamilie. NEI. var svaret. så diskuterte vi. Og hva kan jeg si..? Jeg vinner. ALLTID. Jesssda- så nå må jeg bare klare å skrive søknad. hahaa. BARSKT.

Så alle krysser fingrene for at julie blir valgt til å være vertselev =D

---
og maren minner meg på at jeg har blogg.
så kanskje jeg kan fortelle verden hva som skjer i bloggen i stedet for å plage folk.

ettersom at grunnen til at jeg fikk meg blogg var for å slutte å plage stakkars vennene mine med maset mitt og alt jeg føler for å fortelle.
og hvor "folk" som i plage folk er maren.

Men jaa. for. Jeg har blitt årets slacker. påvirket av rooney så det holder.
mattedagen i dag:
- kom 15 min for sent
- gjorde null i timene
- gikk ut av timen 15 min før friminutt, gikk i kantinen, spiste
- gikk inn og hentet tingene da friminuttet startet
- kom til de neste timene og prøvde å komme meg unna (dessverre var dag der)
- gjorde null i timene (joda, vi fløy flora)
- kom litt småsent og brukte lang tid på å få frem ting i siste mattetime
- hadde nesten ikke gjort noe og måtte få masse hjelp

...lalaa. noen som vil vite den karaktermessige utviklingen min siden ejg begynte på vgs?

6-er barn på ungdomsskolen
6/5 på prøve på vgs
5 på annen prøve før jul
4 på tentamen
3/2 på prosjekt etter jul

...jeg føler meg så. fantastisk god.

2 comments:

Simbelmynë said...

Oooups... Men matte er jo gøy! Hvis dere får en hel dag til matte så er jo det en perfekt anledning til å bli ferdig med all matten er må gjøre på en stund!

Juliet. said...

Eller en perfekt anledning til å gjøre ca null og bare slacke og vandre meningsløst rundt på skolen, gå i kantinen og på biblioteket, spille spill på dataene, og snakke sammen. Som mange andre ser det som...hihihi. jeg tror du burde komme og lære oss å bli flinke igjen!