Sunday, January 28, 2007

We will rock you!

Jeg forsov meg. Jeg burde sikkert vært på konfleder greie. Jeg måtte på jobb. For det var en som ikke hadde kommet. Jeg stod ute. Og frøs. Og hørte en del på musikk. Jeg var på London-møte.

STOMP.
We will rock you.
Daddy cool.

Jeg gleder meg. London! blir stas. GRAND.
Jeg blir eldst.

Sånn ellers...er det litt for masse problemer i verden. Alle er visst ulykkelige forelsket for tiden.

For å være ærlig. Jeg har ikke gjort leksene mine. jeg gidder ikke. det er no driit. Jeg skjønner ikke hva meningen er med å gjøre lekser i fransk og naturfag for jeg hater de fagene. Og jeg hater mandager. I morgen blir dritt. Og ukene går for fort. Det er for kort mellom mandagene. Jeg vet ikke hvor klassisk skoene mine er. For tredje uke på rad. DRITT.


Noen ting blir jeg glad av og da:
-mishmash gjorde meg glad i dag. hun skrev dikt til meg. vi har endel til felles.
-jeg likte en reklame som sa noe som:
Hils på ODD!
Hils på ODD!
ODD liker ikke å følge resten av flokken.

(også var det noe om at han vil reise til sine helt egne tider og sikkert reisereklameetellerannet, men jeg datt ut. jeg liker ODD)

1 comment:

Anonymous said...

Thanks for writing this.