Saturday, January 27, 2007

Søvnløse netter.

Too much beauty here. I don't think I can keep it.

Jeg sover ikke så mye og har ikke bruk for så mye søvn. Jeg får angst noen ganger og vil løpe min vei. Jeg får litt noia når alt er tilsynelatende bra også vil jeg skrike. Jeg vil flytte ut noen ganger fordi jeg liker meg alene. Noen ganger kunne jeg ønske jeg var heelt alene i hele verden.

Men ofte tenker jeg at det er ikke sant.

Let's save each other for a while.

Jeg liker å snakke med folk på msn. Sånn ca nesten hele natten. Også kan man kalle det galskap. Men noen ganger er det nødvendig. Og noen ganger er ting vakrere enn du aner og tror. Også kan man kalle det vennskap.

No one really knows a shit.

1 comment:

Maren said...

"Too much beauty here. I don't think I can keep it."
Takk! Gjett om jeg skal ta DEN i bruk, a!

Sende meldinger hele natten i strekk er også fint. Men du blir litt
Trøtt


og blakk.