Tuesday, January 23, 2007

Jeg blir gift, selv om jeg er gal.

Jeg undrer. Over i hvilken blog jeg skal skrive hva nå, for jeg lagde nemlig en til. Den handler om alle de nye vennene jeg får. Den er kortere. Den går rett på sak. Her går jeg rett i veggen. Og skriver ALT. sånn ca. Kall det gjerne en dagbok. her kan jeg klage. Så mye jeg vil, for det er kos. Også får man litt følelser ut og greier.

FAEN som jeg hater det heftet om psykiske lidelser som vi fikk på skolen i dag, dere. JAA, jeg har hørt det GANSKE mange ganger nå - dette er noe for deg, julie, så lærer du masse om deg selv. blablablaa. men hallo.! JAA det gjør jeg. Og jeg liker det ikke. Jeg liker generelt sett ikke ting som har med meg å gjøre. IKKE still meg spørsmål om meg. Jeg VIL IKKE tenke på meg.

Hele denne uka har vært så innmari på meg. Jeg friker ut snart. Først skal vi ha om arv. Så om budsjett. Så skolefagvalg. Så psykiske lidelser. Jo takk. Det her er nok akkurat det jeg trenger. For jeg vil jo så gjerne lære mer om meg selv. Herlig. Det er seriøst noe av det verste jeg vet. I tillegg til at folk maser på meg. Men det er noe av det samme. IKKE spør meg om ting som har med meg å gjøre. JEG VIL IKKE TENKE PÅ MEG.

Det bare blir så fryktelig slitsomt. Og kaos. La oss peke ut alle feilene ved meg da dere. Det er kos. ARGH. JAA. Jeg har mange feil. Jeg er meg. Meg er rar. Meg vil derfor ikke snakke om meg, tenke på meg, ha fokus på meg. Kanskje er det en grunn til at jeg er så jævla dramaqueen!? Kanskje jeg er en jævla god skuespiller. Eller kanskje jeg bare rett og slett er schitzo. VELL, samme faen, la meg være i fred, ok!? Og NEI - jeg liker ikke at folk tar på meg. greit?

Det her var sinne og frustrasjon på høyt nivå, dere. FAEN. Det irriterer meg. Nå får jeg da altså ut følelsene mine her. Også tenker jeg hele tiden at jeg er den type person, i følge heftet om psykisk helse, som ikke snakker om følelsene mine. Også blir jeg forvirret. For det at jeg skriver dette - vil det si at jeg får ut følelsene mine? Eller ikke? Spørs det hva jeg skriver? Jeg skjønner null. Og jeg er ikke enig med meg selv, og jeg er HVERTFALL ikke enig med NOEN andre.

Er det noen andre enn meg som ser hvor forvirret jeg er?? Også prakker de på meg at jeg skal ha muntlig fremføring om disse greiene også! Snakk om påkjenninger da dere. Jeg liker det ikke. Jeg liker det bare virkelig ikke. Send meg på galehus liksom. Men i så fall skal det være Dikemark.

Og sånn ellers - dagen min! Jeg har funnet min fremtidige mann. Den ene som tydeligvis har tro på meg, som sier at jeg kommer til å bli statsminister. Og i så fall skal jeg vedta at lyspærer skal bli billigere. Det var en svært så hyggelig samtale vi hadde. Jeg har aldri møtt fyren. Men han er kul. Og det er jeg og. Så da han spurte om vi skulle gifte oss, var det jo bare logisk.

Jeg har tro på det her.

No comments: