Wednesday, January 24, 2007

Yo no quiero morir.

En dag fylt med språk, psykiske lidelser, dans, null nye venner, noen gamle venner, meningsløs snakking, kulde, ting som ikke er gjort, en smågal mexicaner og nå forsåvidt meningsløs blogging.

Språk - hadde fransk de to første timene. Forhåpentligvis fikk ikke læreren med seg at jeg ikke hadde gjort leksen, selv om hun sjekket. Kanskje ikke den beste sjekkeren. Dobbelbetydning. Lærte også en setning spansk - "Yo no quiero morir" - fra slutten av filmen "The Sixth Sense" som gikk etter LOST.

Psykiske lidelser - VIP prosjekt på skolen. Hefte om psykisk helse og oppgaver med fremføring/diskusjon. At jeg kunne fint bli lagt inn på Dikemark bryr visst null. I det jeg sitter her på kjøkkenet og blogger kl 00:35 og altså egentlig snakker om gårsdagen, som det i min verden fremdeles er, siden jeg ikke har sovet ennå, hørte jeg min mors gjester snakke om depressive personer eller noe.

Dans - Jazz 4 med Nina. Elsker musikken og stilen. Like totally RETRO. Dans er underbart nudeligt og fantastisk.

Null nye venner - Dessverre. Fant nok ingen i dag. Og derfor blir det altså ingen ny post i den andre bloggen. Men jeg møtte da en fra desemberkalenderen, og hilste og snakket litt.

Noen gamle venner - Hang hos inuzpuz etter dansen for å se LOST, hvor også den forunderlige joul dukket et hode inn. Og fat cat petra snorket pent.

Meningsløs snakking - Som vanlig snakket jeg mye, og folk gidder ikke alltid høre på meg. Det går greit. Jeg bryr meg ikke såå mye.

Kulde - Jaaok. Snø er gøy. Vi har savnet snøen. Alle har drømt om snøen. Vi liker snø. Snøen gjør liksom sånn at man ikke blir SÅ redd for global oppvarming. For frem til sånn ca nå litt siden har det vært varmt. Sånn ordentlig dette-er-ikke-vinter varmt. MEN HALLO!? Det finnes grenser! Det er kaldt ute! Det er så kaldt at man ikke klarer å stå opp om morgenen. Det er så kaldt at man kan se pusten sin på bussen. Det er så kaldt at du fryser til is når du puster ute. Det er så kaldt at det nesten ikke går ann å tenke.! (skal hilse med ! fra rooney)

Ting som ikke er gjort - Lekser. For eksempel. Ca ti minutter før jeg måtte dra på dansingen kom jeg på at jeg skulle gjort en hel haug med naturfag lekser som skulle leveres. Og test deg selv i norsk grammatikk som skulle sendes til læreren. Og da jeg sjekket it's learning rundt kl midt på natten fant jeg ut at jeg hadde gjort alle feil oppgaver i matten. Nudelig.

En smågal mexicaner - Ved navn Fernando. Inviterte meg til Mexico. Fordi der er det varmt. Og jeg hadde gått ute. i kulden - bitende kulde. i 32 minutter. Men noddy sa selvfølgelig at det lar hun meg ikke. Jeg får ikke bli med til Mexico. Jeg får ikke dra og møte Fernando. Vi snakker nå da altså om Fernando nr 1, samme fyren som sa jeg kom til å bli narko-addict og et vrak. På grunn av min søster. ish. aktig. Altså ganske skeptisk til shisha, men en hyggelig fyr. Også ville han vell tydeligvis at jeg skulle bli rik sånn at jeg kunne ringe ham.

Forsåvidt meningsløs blogging - Det burde dere da virkelig klare å forstå hva vi snakker om selv. Men jeg fikk da altså ikke skrive ferdig denne bloggen i natt. For min mor syntes at det var litt sent å sitte på dataen kl kvart over ett -ish om natten. Så jeg måtte legge meg. Og jeg forsov meg. Slumring til ti på syv når bussen går ti over syv funker ikke alltid så smart. Men jeg tok 17 over bussen. Så jeg rakk det joo. Og torsdags-bloggen har potensiale til å bli verre enn denne. Det blir spennende å se - hvor dårlig kan egentlig en av mine blogg-poster bli?

No comments: