Sunday, July 8, 2007

Tre X meg

IC trodde jeg kom til å svare på dette. Jajaajaaaaaa. Sant. Et vakkert lite eventyr.ish =P

Tre jobber jeg har hatt i mitt liv:
- MIX-kiosk arbeider
- Maler på hytten
- Vaskeslave for foreldre

Tre steder jeg har bodd:
- Stavanger
- Saudi-Arabia
- Bærum

Tre steder jeg har feriert:
- England
- Frankrike
- USA

Tre av mine favorittretter:
- Lammecarré(?)
- Quesedillas(?)
- Suppe.

Tre steder jeg skulle likt å ha vært nå:
- London
- Mexico
- Nesodden

Tre personer jeg tror (tror og tror fru blomst) kommer til å svare på dette:
- Mimble
- Maren
- Fru Blomst. (hvemenndetmåttevære)

2 comments:

Simbelmynë said...

Vel vel vel... jeg skal svare på dette? Javel, som frøkenen ønsker:)

Juliet. said...

YEsssssssss"!!!! =D
Ellevill gladhet!! og elsk for evig <3 (MED stygt fjortishjerte., ohoi! )