Sunday, July 15, 2007

Ny musikk i øret.

I dag sa Ina og Kristine at brownies-en jeg lagde var god. Da ble jeg glad og fikk selvtillit.

Utover det er jeg drittlei av å jobbe. Får aldri laget meg ordentlig mat, og vurderer derfor å lage salat nå midt på natten. Glemte at jeg hadde vasket klær, men ble reddet av å lese den meget gretne bloggen. Hvis noen noen gang får det for seg at det er ubrukelig med så mange blogger i verden. Tar FEIL.

Dett var dett. ned en trapp!

Etter at man har falt og slått seg nær døden muligens bevisstløs: VIKTIGINFO - marie har ikke dusjet på to uker. HAHAHAHA!

4 comments:

Elisabeth said...

Nå begynner det å ligne på noe her!

Anonymous said...

Uaee! Hva er greia medMaries syke boikott av dusjing?

Simbelmynë said...

Juliet.: Din forespørsel om å bli med i gruppa "Blogge mennesker" er innvilget. Det eneste som gjennstår er at jeg faktisk får tak i adressen din:P...

Juliet. said...

HIHIHII. hva ligner det på? En cuba-tiger?

Marie sier det ikke er hennes skyld at hun har hytte uten innlagt vann...jeg vet ikke jeg.

YEAY! Skal jeg putte mailen min her? tjaa, hvorfor ikke - julie_turunen snabel-a hotmail punktum com