Thursday, October 11, 2007

Si det?

Egentlig burde jeg kanskje gjøre leksene mine med en gang jeg får dem. Blant annet. Og for eksempel ikke sitte på msn hele tiden. Eller myspace. Eller fæjsbok. Eller alt annet man kan fordrive tiden med, som å blogge.
Riktignok er dette mye morsommere. Det må jeg si. Alt er vel igrunn morsommere.

Jeg har skaffet meg limewire og. Så nå kan jeg laste ned sanger. Og når man hører på teaterdansanger, er det jo gøy å synge med! Det synes jeg.
Egentlig var kanskje ikke det så lurt heller? Å skaffe limewire.
Ganske praktisk å ha da. Som når man har en sang på hjernen. Det var det som førte til anskaffelse av limewire. Jøsses.

Suppegjøk!
Elefantkappe!
Lunefugl!
Vårløve!
Duelue!
Elgehår!
Slangebitt!
Tigertaushet!
Rosamarshmallowballongfisk!
Undulatmat!
Keiserku!
Tårerirovdyr!
Ildsjelsfanape!
Vidundervesen!

Si meg nå. Hvilket dyr er du =?

No comments: