Wednesday, October 31, 2007

Nye opplevelser

I dag satt jeg i tre timer og ventet. På å ha skuespiller-audition til revyen. Det var kaldt.
I løpet av to dager har jeg gått glipp av to dansetimer fordi jeg har vært på skuespiller-audition.
Jeg har i min videregående "karriere" (or the lack of this) vært på tre auditioner uten å komme med i revyen. Nå gjenstår det bare å se om dette blir den fjerde på listen over Flesh Failures.

Det hadde jo vært fint om noe av dette hadde lønt seg.

---
Mads er forresten bestest, det må vi ikke glemme, han sørget tilogmed nemlig for overflod av mat i dag! Og jeg var sinnsykt trøtt og sliten, erlik jeg er ikke meg i fjor, som nr 1 sa i år gjør vi ting. Det er et stress uten like, men hvis man bare ikke gjør noe og glemmer alt så er det fint. Nå tenkte jeg at jeg skulle sove i stedet for å gjøre de 20 sidene med kunst som skulle ha vært levert i dag som da altså skal leveres i morgen og ikke nevn dette til...noen. =)
---

psst!

!.!

de tre tegnene over er en kanin som har blitt skutt i hodet. fascinerende, sant? ikke hver dag man ser det =)

1 comment:

Simbelmynë said...

Venting er nå engang kjedelig, og på sett og vis vet jeg ikke om det blir så mye bedre med alderen.. Men det er bedre å vente på noe du vet du får, enn å vente på en uvisst utkom, som kanskje kan vise seg og være null..

*vinke* og *smiiiiil*