Wednesday, December 12, 2007

To do list.

Disse tingene må jeg gjøre innen/i løpet av torsdag(i morgen):

Skole:
Norskinnlevering (skulle vært levert kl 16.00 i dag)
Group Evaluation
Self Evaluation
Group 4 Project fremføring
Historiefremføring
CAS statusform

Diverse:
Sy kostyme
Skaffe sportsteip
Teipe sko
Skrive kostyme-sjekk liste
Kjøpe hårnett
Sjekke sminke
Skaffe hudfarget strømpebukse
Prøve lys strømpebukse
Ordne skifte-hjelpe folk


For å si det sånn - vanlige lekser, formal presentation, søvn, mat og lignende blir nedprioritert.
Hvis noen har mer å gjøre enn meg, blir jeg imponert.

2 comments:

Simbelmynë said...

Vet du, jeg tror jeg skal ansette meg selv som din sekretær og medhjelper til neste år:P Jeg kommer til å få en fulltidsjobb:P

Juliet. said...

Hahaha, ååh, så hyggelig!
=)