Monday, December 3, 2007

Nok en dag. I desember!

Øyestikkere er scenesminke, ok!?

julie!
nadj!
a
a

Bekymringsrynker! Bekymringsrynker, sier jeg deg! Og det i en alder av bare 18 om to måneder og tre dager. Tilogmed falske bekymringer til tider.

Øynene og linsene mine liker nok ikke masse ekkel sminke stæsj. Og håret liker nok ikke masse ekkel hårspray uærh. Eyeliner og hvite klær er noe herk.

Jul. Og forestillinger. Ikke en alltid like vanesak.

Men jeg får den fineste genseren!

Saueparykk! uhyeah.
OG FAKK. Der fikk jeg vite at jeg ikke fikk med meg fotografering av sauene. faenskap. jeg hater meg og mitt kaos. DRIIIIIIIIIT. hvorfaenermads!?

2 comments:

Simbelmynë said...

like forvirrende og ulogisk som alltid!:D Det er så gøy å lese her:D *vinke*

Anonymous said...

Haha, underholdende til de grader. Likte det siste "Hvorfaenermads", helt genialt:P

-Vidvandre