Saturday, June 23, 2007

Er familien din også helt freak?

Jaa. Og dette er hvorfor jeg passer inn:


Mamma: Kom dere begge to?
Juliet: Ja, vi ble kjørt av moren til mishmash!
Mamma: Noddy også?
Juliet: Nei, hvorfor skulle hun det?
Mamma: Men kom ikke noddy også nå?
Juliet: Jojo. Men hun måtte jo ta bussen fra byen.
Mamma: Så dere er her begge to?
Juliet: Jaa...?
Juliet ser rart på mamma opp trappen
Juliet: Men hallo, mamma!! Jeg og nadja så den størstesteeklesteskumlestestyggeste froskepaddetingen i hele verden! Vi trodde vi skulle dø!
Mamma: Åh.?
Juliet: Ja, du vet. På broen!
Mamma: Bro?
Juliet: Den som går over vollgraven vår, vet du!
Mamma ser rart på Juliet ned trappen.
Juliet: Ja, du vet. VI har en bro. Som går til oss. Over vollgraven vår!
Mamma: Snakker du om trikkebroa nå?
Juliet: Neii! Den som går til slottet vårt!!
Mamma: Jaha?
Juliet: Jaa! Hallo, den går frem til døra vår liksom. Bro. Vollgrav. Slott.
Sukk

Og så snakket vi mer. Men det går fortere å snakke enn å skrive, så nå gidder jeg ikke mer. =)

2 comments:

Simbelmynë said...

Hahahaha:D Gøy å lese:D!

Ruterknekt said...

Forrige gang jeg leste skjønte jeg ikke. Nå vet jeg hva broen er :)