Wednesday, November 7, 2007

Vil du gifte deg med meg?

Jada =) Og alle de andre der borte også!

I mitt bryllup vil jeg bare ha rosa champagne; Glass av swarovski krystall. Jeg skal gifte meg i den kirken jeg liker, men også en gang på toppen av en passe lav skyskraper (høydeskrekk) og under et piletre i en hagefest type ting. Altså holder ikke ett bryllup!

Jeg skal også ha den størsteste festen med alle jeg kjenner. Jeg vil ha/få den morsomste mest perfekte latterlig sære kjærlighetserklæringstalen i verden. Sånn at jeg kan bryte ut i latter og alt blir kaos og glede. På alle bryllupsbildene skal vi lage grimaser.

Jeg kommer selvfølgelig aldri til å finne en kjole til anledningen, så dette må som sagt gjentas. Ca 5 ganger.

Jeg er litt skeptisk til om jeg kommer til å orke å sminke meg den dagen heller, men for bildenes skyld er det vel kanskje verdt bryet. Forhåpentligvis forsover jeg meg ikke, men det er vel mannens oppgave å sørge for?

Det hele kommer til å bli en sær affære som representerer meg på en ypperlig måte - for jeg skal gifte meg. (muligens, men det er irrelevant=)

Og hvorfor det, Maren? Jo - det er fint å se på. =)

2 comments:

Simbelmynë said...

hehe:) Joda.. det skal du få lov til, men da vil jeg bli invitert!:D

Anonymous said...

ååååå!

<3