Sunday, September 2, 2007

De 10 bud

for at Juliet skal overleve rundt deg eller andre mennesker.
  1. Aldri tvil på meg, mine valg.
  2. Ikke mas på meg.
  3. Ikke døm meg.
  4. Ikke ta på/vær nær meg, hvis jeg ikke stoler på deg. (jeg stoler på minusnull, så generelt sett - bare glem det) Les boken "The Curious Incident of the Dog in the Night-Time"
  5. Ikke skrem meg.
  6. Ikke forvent noe av meg.
  7. Godta at jeg ikke vil fortelle deg noe.
  8. Ikke forvent at jeg kommer til å sende deg melding/svare på melding. Se filmen "Crazy/Beautiful"
  9. Ikke tro at jeg kommer til å snakke om noe seriøst med deg. Se filmen "Breakfast on Pluto"
  10. Ikke spør meg spørsmål.

3 comments:

Ruterknekt said...

Det heter å stille spørsmål, ikke spørre spørsmål :)

Akkurat som York uten e.

Juliet. said...

Serr. Bud 11. Ikke si imot Juliet. FAEN =:

Simbelmynë said...

read, understood and approved...