Friday, August 10, 2007

Tiden går.

Jeg er litt lei. Og sliten. Av å reise.

Samtidig som at jeg gruer meg til å komme tilbake fra alt. For det er så travelt. Man får ikke gjort alt. Så da er det fint å skylde på at man er borte.

Også er det visse ting man gruer seg til når man kommer tilbake. Og så mye usikkert. Usikkert er minus likbart.

Og da er det godt å ha det på avstand.
Men så ser man at denne avstanden blir mindre. Tiden går.

Hvem vet hva som skjer når jeg ikke er ute og reiser lenger?

Juliet grugleder seg. Så fint som det ordet som alle bruker for tiden er.

Og dette tror jeg var innleggting nr. 100! =O

4 comments:

Simbelmynë said...

Vet egentlig litt hvordan du har det... jeg synes vanligvis at noe av det beste med å reise er det å vende hjem igjen;) Det er litt slit å reise nemlig, og så nærmer man seg slutten av ferien snart, og det er litt deprimerende tankegang...:S

Juliet. said...

Jaa. Sant. Hvis det hadde vært mer tid...aah, bare litt mer tid.

Simbelmynë said...

og forresten; Gratulerer med post 100:D!!

Juliet. said...

Hihihii, takk =)

og nå er jeg hjemmeeeeeeeeeeeeeeee =O