Friday, May 4, 2007

Hør på bestemor!

Bestemoren min er kul.
til tider.

Juliet: Hei, deterjulie!
Bestemor: Ja, hei. Det er mommo her.
Juliet: Oja, heii =)
Mommo: Jeg tenkte vi skulle ta en tur innom dere senere for å sette opp hagemøblene.
Juliet: Oja. Men det har vi gjort.
Mommo: Nei, jøss. Men jeg kommer da innom og støvsuger ihvertfall.
Juliet: Oja, men vi har støvsugd også. Så du trenger ikke å komme å gjøre det heller.
Mommo: Neimen, det hadde jeg aldri trodd. Hun moren deres burde jo ta og flytte ut for godt, så mye som dere gjør når hun er borte!

jajajajajajajaajaaaaaaaaaaa!!!!! PLEASE DO!?

Jeg er en uavhengig, selvstendig person med sterk trang til frihet. Jeg vil bo for meg selv.

1 comment:

Simbelmynë said...

Mor har vært i Italia i 10 dager.. akk friheten:D!! Nå er hun tilbake.. gjett hvem som vasket hus kvelden før hun kom tilbake:P